Biuro rachunkowe SALDO

Saldeo

SaldeoSMART to innowacyjna aplikacja online, która odczytuje zeskanowane dokumenty papierowe lub wygenerowane elektronicznie faktury w PDF i pobiera z nich następujące informacje, tj. numer faktury, dane kontrahenta, datę wystawienia, sprzedaży czy zapłaty oraz rejestr VAT. Pozwala to na wyeksportowanie faktur do pliku i jego import w programie księgowym, jakiego używamy w biurze rachunkowym. A panel Klienta pozwala korzystać z archiwum w każdej chwili i z różnych urządzeń, Klienci mają dostęp do skanów swoich dokumentów.

SaldeoSMART korzysta z mechanizmów OCR (Optical Character Recognition), które służą do rozpoznawania znaków w plikach graficznych. Dzięki temu jest w stanie znaleźć i odczytać dane zawarte w skanie faktury, bez konieczności ich ręcznego przepisywania. Zastosowanie zaawansowanych algorytmów sprawia, iż proces przetwarzania dokumentu jest szybki i skuteczny. Przy kolejnych dokumentach od tego samego kontrahenta, program zapamiętuje i podpowiada najczęściej wybierane opisy zdarzeń gospodarczych oraz schematy importu dokumentów.

Gromadzone w SaldeoSMART dane są przechowywane w chmurze i w pełni zabezpieczone, a w szczególności:

  • dane w aplikacji są szyfrowane przy użyciu klucza SSL (Secure Socket Layer) i dzięki temu nie mogą być przechwycone i rozszyfrowane przez niepowołane osoby,
  • wyłącznie użytkownik ma dostęp do swoich danych – za pomocą indywidualnego loginu i hasła do konta,
  • aplikacja jest zabezpieczona przed ewentualną utratą danych użytkownika – zabezpieczenie polega na codziennym wykonywaniu kopii zapasowych danych.